Ivo Kouwenhoven heeft een uitgesproken mening en visie als het gaat om jeugdleden werven en onderhouden. Hier schrijft hij regelmatig columns over.
|
---|
|
|
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. Hoe krijg je als dirigent weer de aandacht. |
|
18. Het achtergestelde jongetje van de klas. |
|
19. Aandacht voor articulatie. |
|
20. Integratieproblemen. |
|
21. Als noten tonen worden. |
|
22. Wie de jeugd heeft. |
|
23. MUZIEKvereniging of muziekVERENIGING. |
|
24. De X-Factor. |
|
25. Ritmes leren lezen. |
|
26. Iedere mening telt. |
|
27. De Orkestinspiciënt. |
|
28. Muzieknotatie. |
|
29. Kikkervisjes. |
|
30. Drumnotatie. |
|
31. De spelregels van muziek. |
|
32. De Jeugdorkestdirigent. |
|
33. Zit er nog wel muziek in? |
|
34. Wat steekt onze hafabra wereld toch raar in elkaar. |
|
35. Mobiele telefoons. |
|
36. Kinderen scouten. |
|
37. Uniformiteit. |
|
38. Tel uit je verlies |
|
39. Op Amerikaans blokfluitavontuur |
|
40. Vrouwen in de muziek |
|
41. Sollicitatieprocedure |
|
42. Repetitieverslag |
|
43. Aangifte bij de politie |
|
44. Zandsculptuur |
|
45. Verwachtingen |
|
46. Zeestromen |
|
47. Concert |
|
48. Muziek |
|
49. Muziekles |
|
50. Muziekonderwijs |
|
51. Tijd |
|
52. Zijn laatste jas |
|
53. Samen |
|
54. Van de partij |
|
55. Pedagogiek |
|
56. Communiceren |
|
57. Luister met je ogen |
|
58. Comfort zone |
|
59. Muzikale opjutters |
|
59. Kokervisie |
|
60. Als niets vast ligt is alles mogelijk |
|
61. Denkproces |
|
62 Eigenaarschap |
|
63 Laat dit geen 'rondo' meer zijn |
|
64 Terug naar de bedoeling |
|
65 Hartbewaking |
|
66 Zoek het uit |
|
67 Muziekdocent |
|
68 Boegbeeld |
|
Index |